onsdag 21 september 2011

Halojsen:)...




Visst är det väl härligt med denna värld vi lever i...

När Mona och jag idag gick vår sedvanliga morgon runda, i väldigt uppiggande +2 grader, med mössa och vantar på för första gången i höst...
Så ringer hennes man ifrån Italien, någonstans där i närheten av Venedig...
Och han upplyser oss om att det är shortsväder där på balkongen, där han står, någonstans i närheten av Venedig...
+23 grader...
Jomenvisst...
Inte alls något avis heller...
Vet faktiskt inte om jag var blå i ansiktet av den kyliga morgon luften eller om det var en fet släng av avundsjuka som drabbade mig...

Såg på FB att det var BARA +34 där i kväll...
Där borta någonstans i närheten av Venedig...

Nu tar jag min svenska släng av "avis" å går å lägger mig:)...

Ha de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar