fredag 16 september 2011

Höstkänningar...




I natt ska det bli frost har jag hört... Burrr
Termometern står på ynka +5 grader (ute) och jag funderar skarpt på om det är dax att slå på värmen in:)...
Det är lite kallt åt fötterna på morgonen när jag ska upp ur sängen:)...

Lönnen har börjat skifta till en palett av lysande färger och vi får se om jag lyckas göra en fin lönnkrans till ytterdörren i år med eller om det blir någon annan variant...

En liten bild på vad lönnen fick bidra med hösten -10...

I morgon ska vi åka och titta på söta hundvalpar...
Min gubbes bror och sambo har två kullar av sötnosar...
Fråga mig inte vad rasen heter... Små delvis hårlösa saker...
I vilket fall har jag varken tid eller råd med någon hundvalp, hur bedårande de kan vara:)...
Men titta kan man ju alltid...

Ha en bra helg...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar