tisdag 27 september 2011

Tjolahooo...




Idag har jag skickat in kontrakt och den första betalningen till NY Arts...
Satans vad spännande...
Om nu allt flyter på som det ska så drar jag till New York i början av februari 2012...

Tjohoo:)...

Super söta http://www.reneebreig.com/ har varit så snäll och rekommenderat mig till Abraham som har NY Arts Magazine/galleri...

Så vi drar iväg ett gäng härifrån Swedala (6-7st) till ett kyligt och blaskigt NY...
Utställningen pågår 7-29 feb och vernissagen är den 9:e 18.00-20.00...

Det jävligaste är att jag måste fixa mig en snabbkurs i engelska:)...
Mitt svengelska är ju totalt värdelös...
Jag kan ju varken uttala eller skriva korrekt:)...

Den "lilla" damen ovan får följa mig över de blå haven to the big apple...

Kom just på att jag är ju flygrädd:)...

Jiiipiii...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar