onsdag 2 februari 2011

Vi sliter vidare...



Nu har vi lyckats komprimerat och sänkt höjden på produkthyllor och rack...
Känns riktigt bra tycker jag...
Vi gör ju så gott vi kan med det ihop plock av butiksinredning vi har:)...
Ser väldigt stökigt ut på bild men det upplevs mer öppet och med mer rymd i butiken...
Två av hyllorna har inte fått sina hjul än vilket gör att de ser lite kompakta ut...
Lite svårt med belysningen oxå med tanke på att taket är typ 6 meter upp...
Det löper två vajer skenor från sida till sida men det är för få spottar för att få bra belysning på produkterna...



Mer utrymme mellan hyllor och rack...
Ramvinkelproverna(nästan alla) får plats på väggen mot scenen efter en rejäl rensning...
Jag personligen tycker att det finns tok för mycket ramlist att välja på...
Det räcker väl med en svart å en vit:)...



Här tapetserar vi:)...
C:s alltid lika positiva praktikant visar tummen upp för väl utfört arbete:)...
Kan väl säga att mönsterpassningen är relativt bättre än på övervåningen och vi behövde inte ta till några skarvbitar...



Dax för skyltning av läckra ramar...



Ett tips till alla nära å kära:
-Jag vill ha en kamera när jag fyller år...
En bra kamera:)...
Är så fruktansvärt trött på dessa kassa mobilfoton:)...

Ha de:)...

3 kommentarer:

  1. Äger inte du izas kamera???
    Så varför inte beslag ta den nästa gång hon hittar på någe otyg?! (kan ju inte ta sådan lång tid ;)

    SvaraRadera
  2. Näe... tyvärr så har hon betalt mer än halva kameran själv:)...

    Å tapeten är underbar, jag tror att vi ska tapetsera hela lokalen med den:)...

    SvaraRadera