torsdag 3 februari 2011

Å vi sliter vidare:)...



"Finliret" på C:s sida har tagit lite längre tid än vad jag hade tänkt mig, men nu är det färdigt:)...
I morgon får jag äntligen fortsätta på min sida...
Jag tror att C är lite orolig för vad vi har hittat på under veckan här...
Hon drömde att vi gjort oss av med en hel del på hennes sida (sant);)...
Å sen hade vi i hennes dröm vikt ihop disken på bilden ovan och lagt den på någon kattvind:)...
Ja ni läste rätt "vikt ihop"...
Som sagt jag tror att hon är lite nervös:)...

Vi hade även (i drömmen) satt in en soffgrupp mitt i butiken...
Så för att inte göra henne alltför besviken så bar vi ner den gristunga soffan från övervåningen och ställde den framför växthuset:)...
Nu har vi en soffa som kunderna kan slappa i och beundra vår vackra lokal...
Efter de har shoppat så klart:)...



Jag är helnöjd med tapeten...

Å jag är väldigt less på alla förbenade elkablar som är i vägen:)...
Så jag tog och rensade rejält bakom disken och tejpade fast ett antal kablar på golvet så risken att snava har blivit mindre...

Jag glömde nämna igår att det kom hem varor från Krasilnikoff...
Jennie har prismärkt för fulla muggar...
Å jag har beställt lite goa karameller från Sockerbageriet i dag...
Jag håller tummarna att "gottat" hinner levereras innan Inspirationskvällen...

Ja det är ju en dag imorgon oxå så det är väl dax att sova:)...

Hej med er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar