tisdag 1 februari 2011

"Tokroddning" när katten är borta:)...

I dag har vi börjat med att "rodda" om på C:s sida, en hel del jobb men det blir riktigt bra...
En öppnare planlösning med bättre översikt över produkterna...
C var på möte i storstan idag så vi fick jobba på i lugn och ro:)...
Lite små fix kvar på den sidan att göra i morgon sen ska jag ta mig an det som är kvar på min sida ...

Idag har det graderna legat på + sidan...
Snön rasar för fullt från taken och drar med sig det mesta på vägen ner...
Vi trodde katten blev begravd under massorna men han satt och gömde sig under altanen och behagade inte svara när vi sprang runt och ropade oss hesa:)...
Å parabolen fick sig en kyss...
Gubben fick vackert masa sig ut på altantaket och skottade fram den...
Och han har även en atletisk sida, vilket visade sig när snön kom farandes från hustaket :)...

Nu ska jag ta mig lite te å macka...

Kram på er...

2 kommentarer:

  1. Sorry att jag glömde skotta av taken när jag var hemma i julas :S
    Jag hoppas ni tycker om mig ändå!

    SvaraRadera
  2. Det hade inte hjälp så mycket med tanke på all snö som har kommit sen dess:)...
    Du är förlåten:)...

    SvaraRadera