måndag 31 januari 2011

Idiotförklarad:)...



Återigen så har jag idiotförklarat mig själv...
Av tapeten som ligger till höger på bilden, den som är turkosgrön, så köper jag 2 rullar för att den ska räcka, med mönsterpassning och allt sånt...
Ja... vad gör jag sen då?... Jo...
Jag kapar alla bitar lika långa likt förbannat...
Jag fick tydligen ett större hjärnsläpp när jag tittade på symbolen som visar att tapeten ska sättas upp utan överlappning, alltså kant i kant och tänkte:
-Men vad bra den behöver inte mönsterpassas...
Men gode Gud... va f-n är det med mig???

I vilket fall så sitter den på plats nu, inte så vidare mönsterpassad och med små lappningar för att vissa våder blev för korta...
Å så har jag en hel rulle över:)...

Kram från idioten:)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar