onsdag 26 januari 2011

Tabberas...

Käre värld vad roligt det är att ha rea...
Varorna försvinner som smör i solsken:)...
Fick visserligen en "snabb panik" idag när jag insåg att det kanske blir "tabberas" på allt och nya prylar inte är på ingång förrän v.7 :)...
Slängde mig på telefonen, så nu är det fixat det kommer lite nytt redan nästa vecka... Pust...

Tabberaset beror på att den här veckan är det hela otroliga 70% på det mesta...
Så j-kla skönt att rensa ut rejält och få in nytt och fräscht:)...

Jag hoppas att tapeterna hinner komma hem innan helgen, är ju så sugen på att börja fixa lite...
Har fortfarande inte hittat några gamla och slitna tvättställ så det får bli en diskbänksplåt så länge...

Tog mig ledigt på lunchen idag och kilade över, tillsammans med C:s praktikant K, till Nyfiket och intog en väldigt god vegetarisk lunch... Mums...

Klurar lite på vilka mer personer jag beundrar så jag får återkomma på den punkten:)...

Ha de...

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar