onsdag 15 december 2010

O yes... packat å klart:)...



Dekorerade hjärtan på rad:)...
I morse jobbade vi på och lyckades packa 50 silvriga paket relativt snabbt:)...

Jag övergav gänget en sväng och använde mitt "klippkort" hos tandis...
Gnisslar tänder på nätterna igen, och det är tydligen inte så lyckat när man är nyopererad, risk för att få lösa tänder...
En snabb slipning på en tand och det var åtgärdat:)...



Silvriga paket på rad...
Ett tag kändes det som man var tillbaka till -80 talet och det var en disco kula som snurrade runt...
Bling...bling...bling...



Å nu kan vi lägga till en räv till vårt zoo där hemma...
Ni ser svansen skymta fram där ute bakom blomman...
En ung rackare som är helt suverän på att jaga sork...
Å gärna för mig, jag HATAR sorkar:)...

I går kväll var jag och spanade in ett ursnyggt kök...
Min "ungdomssyndskompanjon" (jag måste hitta på en förkortning på det namnet) bjöd på middag i sitt nyrenoverade kök...
Åååååååå... porslinsho, svart kyl å frys, fina glasdörrar, köksö, burspråk, massor av finesser...
Näe jag är inte nå bitter:)...

Trevlig kväll iallafall...
Tack M...

Sôv gôtt allihopa:)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar