torsdag 16 december 2010

Lite fix på nattkröken...



Ja som sagt, jag får använda nätterna till att fixa här hemma:)...



Min egenhändigt gjorda girlang med "gröna bakterier" på...






Grov linne duk som egentligen är två ihop sydda tygbitar jag köpt på överskottslagret för många herrans år sedan och sen en röd stuvbit jag köpt på Växbolin till löpare...



Ett sött litet lykthus...



Sturehofs krukor...



Kuddar från Nyblom o Kollén... från fjolårets kollektion tror jag...
På soffan ligger ett virkat överkast som min gubbes farmor har gjort...



Handdukar jag köpte på Ica i fjol och som jag använder som cafégardiner...
Snabbt och smärtfritt:)...



Åååå... älskar min röda ljusstake... Jag har fått den av min syster P...



En söt liten dam i krukan...



Rött linne tyg som kappa, en ommålad lampfot med en underbar skärm som jag köpt på Wahlins i Ljusdal...

Nu ska jag sova gott:)...

2 kommentarer:

  1. Mäh jag fick oxå en sådan där röd stake av P. Vad snäll hon verkar vara.

    SvaraRadera
  2. Hon kanske har köpt in något konkurslager och delar ut röda stakar till kreti å pleti...
    Å jag som kände mig speciell:)...

    SvaraRadera