tisdag 14 december 2010

Vita hjärtan i långa rader:)...



Ja gissa vad jag har jobbat med i 2 dagar nu...
Hjärtan, hjärtan å åter hjärtan:)...
I morgon ska de packas och levereras... Pust...

Det är en hel del folk i farten och handlar fast det är så himla kallt...
Å tänk vad fort tiden går, det är ju snart jul för sjutton:)...

Själv undrar jag när städlusten ska infinna sig:)...
För det är bara lusten som fattas...
Tid har jag ingen ändå...
Det får bli någon natt jag röjer runt i huset där hemma...
I går valde jag att titta på de sista avsnitten i säsong fem av Supernatural när jag kom hem:)...
Mycket bättre än att städa...
Ett tag iallafall:), sen ser man dammråttorna och katthåren som sitter överallt...
Men, men nätterna är långa:)...

Kramizar på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar