fredag 12 november 2010

Njuter av en ledig dag...



Tanken var att jag skulle föra ett krig mot dammtussar i dag:)...
Men jag tror att dammet får vara...
Det ligger kvar till i morgon och jag njuter i stället av att spela "Kristina från Duvemåla" högt som f-n på cd:n...
Njuter även av att ligga i sängen och läsa... å sova lite
Började dagen med en uppfriskande "prommis" med Mona och hennes dotter...
Å en kopp med te och rostade mackor... mums...
Sen i eftermiddag ska jag och min "dotra" hem till syster P å ta en fika...

Dammtussarna njuter nog av att få dansa runt på golvet ett tag till...
Alla nöjda och glada:)...

Hoppas att även ni får lite "fredagsmys"...

Nu ska jag återgå till min bok, Främlingen av Diana Gabaldon...
Vi ska inte prata om vilken gång i ordningen jag läser den :)...

Ha de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar