torsdag 11 november 2010

Kallt som f-n...



Kom precis hem från firandet av min "lilla" syster T...
Gött fika och trevliga "damer" som sällskap...
Jag kanske ska skriva "unga söta tjejer" för jag var väl typ 10 år äldre än den äldsta av dessa "brudar"...

I vilket fall som helst så är det lite väl kallt ute i kväll...
Tempen var nere i 17,5 minus på vägen hem... Burr

I helgen ska jag gå en Vedic Art kurs...
Det ska bli kul...
Började måla och tog de 15 första principerna för flera år sedan och känner att det är dax nu att ta de sista två...
Gå gärna in på Reneé Breigs hemsida och kolla in lite mer om Vedic Art om du är nyfiken på vad det är...

Sov gott så hörs vi:)...

4 kommentarer:

  1. Du var rätt så söt du oxå.

    SvaraRadera
  2. betyder det att jag får behålla skåpet?

    SvaraRadera
  3. Näe det sket sig nog lilla vän:)...
    Jag tog din "söta" kommentar med lite salt å teqiula, tänkte att det kommer säkert något "surt" efter;P...

    SvaraRadera