onsdag 10 november 2010

Det lackar mot jul...



En bild från förra julen på vår gran...



Jag haaaaataaaar snööööö...
Snö är okej om man får sitta inne och mysa när den viner runt husknuten...

Men när man måste skotta fram en frysen bil och sopa rent den från tonvis med snö och inte veta om det är plogat ner till Ljusdal så man slipper åka i diket på vägen till jobbet...
Då hatar jag snö:)...

Nog om snö...

Nu är det slut på friden, C är hemma från storstan:)...
Vi har haft två lugna och sköna dagar, men nu är det full fart igen...

Som ni redan vet så är C:s å min förmåga att kommunicera ganska värdelös...
I går kom det in en kille å sa;
- Jag ska praktisera jag...
Ok, tänkte jag en till som frågar om praktikplats...
- Jag kan ta ditt telefonnummer så kan vi höra av oss sen jag pratat med C, sa jag
Men det ska väl inte vara några problem...
- Ok sa killen och gick...

Sen på eftermiddagen när jag pratade med C på telefon så nämde jag att det var in en kille och frågade om praktik...
- Ååå, sa C, det har jag glömt att tala om, han skulle börja idag...

Ja, så det var bara för mig att ringa till grabben och hälsa honom välkommen att återkomma idag...
Jag tror inte att han blev så ledsen över att få en extra dag ledig på grund av två vimsiga tanter:)...

Ha de

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar