måndag 15 november 2010

Intensiv men väldigt givande helg...



Killen som får dras med mig varje måndagmorgon:)...


Två dagar fylld med Vedic Art...
Å en massa annat...
Tänkte ta det lugnt på lördag kväll efter en hel dag på kurs...
Men... Det "sket" sig som vanligt...
Hem å hämta gänget (gubbe å dotter), tillbaka till Ljusdal och handlade "kina"mat, hemåt igen och en avstickare in till bekanta där vi mumsade i oss all mat...
Sen satt vi där och stånkade hela kvällen i soffan med överfyllda magar:)...

I går efter kursen blev det farsdagsmiddag på max i B-näs (skjutsade hem dottern), fika hos gubbens pappa, in en snabb visit hos bekanta å sen hem till sängen för då tog bränslet slut:)...

Jag kan ju nämna att avstånden mellan dessa olika aktiviteter är mellan 20-45 min så vi skjutsar runt våra runda rumpor en hel del:)...
Det är en av nackdelarna att bo som vi gör...
Möjligen den enda nackdelen...
Känns ibland som att man faktiskt bor i bilen:)...

I morse var jag och red, som jag alltid gör på måndagar, och det är väldans "nice"...
Ibland glimtar jag som ryttare till och hästen går bra, men oftast undrar jag faktiskt vad jag håller på med:)... Hjälp, säger jag bara... Stackars häst...

Som sagt, en intensiv men givande helg, som visar sig i dag med en envis seghet i huvudet och benen:)...

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar