tisdag 16 november 2010

Jag har fått på "käften";)...

Middagsmaten i dag är ett glas Proviva Mango och ett glas apelsinjuice:)...
Alltså flytande kost som gäller idag och i morgon är det i stort samma sak, men med lite mer substans i maten, som t.ex potatismos och koktfisk... Very nice...

Å varför det nu då?...
Jo, jag var iväg och fick mina tandstensfickor fixade i dag...
Efter att gapat i 1.5 timme och varit täckt med en grön duk så sitter jag nu här med 5 stygn i "käften"...
Inga större smärtor än, men jag var inte beredd på att man blev så trött... helt j-vla slut i rutan...
Men jag gnäller inte:)...
Jag får förhoppningsvis behålla mina tänder ett antal år till...

Så ha en skön kväll...
Sköt om er...
Kramizar...

2 kommentarer:

  1. Krya pa dig! Ni kommer val pa min disputation och festen!? vart ska jag maila inbjudan?
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Tack Lina:)...
    Maila inbjudan till Info@himlehornet.se
    Kram på dej me:)...

    SvaraRadera