torsdag 14 oktober 2010

Höststormar...


Å sommarregn...
På "hedenhöstid", när min "ungdomssyndskompanjon" å jag var vackra och fria, gjorde vi Gotland osäkert en sommar...
Jag tycker att det var väldans trevlig förutom allt j-vla regn...
Det regnade och regnade och regnade och regnade...
Den där morgonen det duggade i tältet av allt regn som bombaderade tälttaket så fick jag nog å sa:
-Nu åker vi hem!!!!!
Å gissa vad som visade sig hela dan, när vi hängde bredvid någon kyrka på några bänkar, i väntan på båten till fastlandet...
Jo soooooool j-äveln:)...

I vilket fall som helst så var även några kompisar till oss oxå på ön...
De härdade ut några dagar till och när de packade ihop sitt pick å pack och tänkte dra från campen så sa killen i tältet bredvid:
-Jaha, ni stänger verksamheten nu!!!!!

Tjejerna fick lyfta upp sina hakor och starkt begrunda sina förehavande under veckan:)...
Kan tänka mig att en viss grad av ågren infann sig med tanke på hur deras trevliga semester uppfattades av andra:)...

På tal om stormar så känns det skönt att vara inne idag när det viner om knutarna:)...

Blås ej bort...

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar