fredag 15 oktober 2010

Morgonstund har guld i mun... eller var det äppelpaj:)...


Tänk vad duktig Mona och jag är ändå:)...
I morse när vi gick vår vanliga runda med hundarna, tyckte jag att vi behövde lite variation och mer motion, så jag drog med hela gänget ut på åkern...
Melvin, den lille korte f-n, han fick hoppa över tuvorna och Mona, hon snubblade på tuvorna...
Pepsi å jag vi klarade oss galant vi:)...

Som straff för mitt tilltag så plockade Mona fram äppelpaj och vaniljsås när vi skulle ta våra sedvanliga koppar med kaffe å te:)...
Så där rök de futtiga kalorier vi lyckats förbränna på åkern...
Men vi hävdar bestämt att det psykologiska välbefinnande våra promenader medför är f-n så mycket viktigare än alla kilon vi kan tappa :)...

Eller hur Mona????...

Hoppas ni haft en bra morgon med eller utan promenad och efterföljande paj:)...

Kram L

4 kommentarer:

  1. Ja med mitt fina humör så skiter jag totalt i kilona just nu. Är bara ute efter att må lite bättre. Hoppa fram till mars skulle inte vara så dumt. Då hade man något att se fram emot.

    SvaraRadera
  2. Vi får väl börja som björnarna gör vi med... gå i ide:)...

    SvaraRadera
  3. En villa på sydligare breddgrader skulle inte vara dumt heller så slapp man sova bort tiden.

    SvaraRadera
  4. Ja det vore väl nice:)...

    SvaraRadera