onsdag 13 oktober 2010

Bilder från södra Sverige...


Några vyer från vår trevliga resa till Helsingborg...

I dag har vi haft Åse från Reprint här...
C har tok shoppat och sakerna hon beställt dyker väl upp till veckan...
Massor av fina band, blommor, papper, stämplar och annat smått å gott...

Å nu är det väl tid att "lära sig frysa"...
Vilket man får göra varje höst, tills man vant sig med kylan...
Jag har sprungit runt här i butiken i dag och kört igång alla element vi har...
I måndags sa det bara "pang" och det blev kallt som f-n här inne...
Hur lite man än vill det så är "nordan" på gång nu...

Jag undrar på vilket bra ställe jag la kupèvärmaren till bilen i våras...
Det kan ju vara ett så bra ställe att jag inte hittar det igen:)...
Har hänt tidigare att det "braiga" stället dykt upp lagom till vårsolens strålar värmer...
Men jag hoppas, för mina stackars leders skull, att kupèvärmaren ligger och "gonar" sig i garaget...

Katten fick stränga förmaningar att låta bli julkorten när jag åkte i morse:)...
Han fick oxå städa av allt katthår från stämplarna...
Jag ska även lära honom att tömma kattlådan själv...

Vi hörs :)

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar