tisdag 12 oktober 2010

Höstfint...



"Pynta" lite ute igår...
Klädde en gammal halmstomme med lönnlöv... inte så vackert, och inte så sällsynt heller...
Fick inspiration till den hos Rosehills:)...
Köpte även en hjärtstomme där, som jag klädde med lite mossa...

Förra veckan var det förkylning på schemat igen:(...
Jag tror fortfarande på fullaste allvar att den där "kycklingsoppan" kan göra mig frisk:)...
Vet bara inte vart den tog vägen...

I helgen var min "Värmlänska" dotter hemma...
Jag tycker att det är urmysigt när hon är hemma...
Men...
Allt som ska hinnas med på några få dagar tar ju musten ur en gammal "tant" som jag:)...
Vår tanke var att vi skulle göra julkort i lugn och ro på lördagen...
Men...
De fixade vi till med expressfart tidigt på söndag morgon...

Lite mysiga saker vi hann med i helgen... Fika på finess, inspiration och shopping på Rosehills, höstmarknad i Färila, fika hos mina föräldrar, fika hos gubbens föräldrar, fika hos kära vänner, en massa ogräsrensande i trädgården(kanske inte så mysigt), fika och god mat hemma, julkort (inte klar med mina än), å så tror jag "dotra" hann med att se en halv säsong av True Blood ...

Pust... inte så konstigt att jag tyckte det var rena drömmen på söndagkväll när det bara var jag och katten kvar hemma:)...


Å här ligger den lilla busen på mina julkort:)...


Ha en bra dag...

Kram L

6 kommentarer:

  1. Åhh Linus då! :P
    Det blev en VÄLDIGT intensiv helg! Men den var toppen :)

    SvaraRadera
  2. Tycker jag med, alltid lika roligt när du kommer hem:)...
    Å när du åker:)...

    SvaraRadera
  3. När jag åker?! Då är det väl meningen att du ska sakna mig ;P

    SvaraRadera
  4. Ja men det gör jag:)...men du måste ju åka för att jag ska kunna sakna dig:)...

    SvaraRadera
  5. Hihi....vilken sötnos. Som lägger sig på alla dina julkort, brukade min oxå göra men nu så lägger jag upp dom på hyllan =)

    SvaraRadera
  6. Ja han är för rolig våran Linus:)...I går hade jag lämnat en hög med fakturor på köksbordet vilket han tydligen inte kunde motstå...
    Katthår fulla bordet:)...

    SvaraRadera