fredag 1 oktober 2010

Hjärnsläpp på hög nivå...

Tur att det finns pilar till jobbet så att man vet vart man ska:)...


... Ibland känns det som man har parallella banor i huvudet...
På den ena har man programmerat in att man jobbar i morgon och på den andra att man ska till Gävle på mässa...
Så jag sa till min sambo; att på Lördag efter jag stängt butiken ska vi fixa in veden innan snön kommer...
I morse så slog det mig att, han kan fixa med veden hela dan om han vill, jag ska ju följa med C till Gävle när hon ska ställa ut på scrapbookingmässan:)...
Butiken är ju stängd...

Sen tycker jag att det kan väl lagstadgas att siffrorna ska ligga lika på alla tangentbord som på säkerhetsdosorna till banken!!!!!
Nyss när jag betalade en räkning över internet så lyckades jag skriva 1073 istället för 1079...
Och det bara för att siffrorna inte ligger lika...
Det kändes ju rejält löjligt att sätta in ytterligare 6 futtiga kronor för att saldot ska stämma...
Först får de en betalning på 1073 och sen dimper det ner en på 6 kr... Hjälp:)...

Jag önskar er en härlig helg...

Själv ska jag föröka radera rätt bana i huvudet:)...
Å veden kommer väl oxå in... förhoppningsvis...

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar