torsdag 30 september 2010

En lugn och skön dag:)...

snart är det dax att spöka lite...

... C är på möte med Svensk Handel i storstan...
Så i dag kan jag dansa på bordet hela dan om jag vill:)...

Jag har 50% på en hel del produkter, så ta er hit, har ni tur kan ni fynda lite:)...

Det har ju varit 5-6 minusgrader på morgonen nu i flera dagar, så långkalsongerna har fått åka på, när Mona och jag drar vår repa runt byn...
Funderar även på om det är dax att slå på värmen in på nätterna...
Känns väl lite skumt att ha fönstret öppet för att få luft (astmakärring) och värmen på för att inte frysa:)...
På helgerna är det inget problem för då är ju min kamin till gubbe hemma...
Med värmen alltså:)..

Nu ska jag fortsätta att rodda om på balkongen...

Ha en bra dag på er...

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar