måndag 4 oktober 2010

Hur har helgen varit:)...


... Själv har jag haft en bra helg...
I Lördags hängde jag på C till Gävle och Scrapbookingmässan...
En trevlig dag med mycket folk...
I går fixade jag med veden, ogräset och altanen...
Gubben klippte förhoppningsvis gräsmattan för sista gången i år...

Men bäst av allt blev altanen...
Jag hade turen och kom över maaasssssooor av gamla innanfönster förra vintern och 8 av de åkte upp på alten i går...
- Å de passade oxå sa C...
- Nä, sa jag, men det blev bra ändå:)...
Och när det gäller färgnyanserna så är det ingenting som V-slip inte kan fixa...
Hellre fort än rätt, är min melodi, vet ni ju:)...
Det ska iallafall bli skönt att slippa drivor med snö på altanen till vintern:)...
Har i många år satt upp plast, men hur sexigt är det då på en skala...
Inte ser man ut och innan vintern är över har den blåst sönder...

Ha en fortsatt trevlig dag:)...

Kram L





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar