tisdag 14 september 2010

Tänk vad fel det kan bli ibland:)...


Jag har ju börjat rida på "måndagmornarna"...
Det är skitkul men absolut görjobbigt...
Ni vet, man är ju 45+are och rejält sliten i kroppen...

Efter väl utfört ridpass så lånar jag duschen hos C...
Allt för att skona kunderna från svett och häst doft:)...

Och i går, när min tunga slant, så hade jag gjort mig finfin och satt i personalrummet med en god kopp te...
Jag kan ju förtydliga att hemma så har vi ett duschmunstycke som levererar väldigt vassa vattenstrålar och det var utifrån det jag framförde en rejäl grön "groda"...

-Å vad härligt det var att duscha; sa jag till C...
-Okej, sa hon med frånvarande blick (som alltid med tankarna på vift)...
-Duschhandtaget var väldigt skönt, sa jag (och då menade jag att vattenstrålarna var mjuka på kroppen:))...
Och bara på kroppen...

Hjälp vad jag fick äta upp detta i går och inte bara i går kan jag tänka mig...
Hela mitt liv typ:)...

Glöm ej att kommentera i förra inlägget om du är sugen på ett äpple:)...

Puss å kram L

1 kommentar:

  1. Den kommentaren kmr du nog att få äta upp väldigt länge! Kan tänka att dina systrar kmr ha roligt åt den :P

    Just ja man tar "Namn/webbadress" när man kommenterar om man vill kunna skriva sitt namn. sa fel igår.

    SvaraRadera