torsdag 16 september 2010

En dag fylld med inspiration...


...Sitter här hemma å är helt slut efter en dag som har gått i 220 knyck...
Jag säger med bestämdhet till C varje gång vi ska ha en inspirationskväll;
-Den här gången ska allt vara klart i tid...
Tror ni att det blir så... Närå, fullt ös in i det sista...
Jag börjar bli för gammal för allt som är snabbt och stressigt:)...

Vi har i alla fall haft en bra kväll med mycket folk...
Jag hoppas att alla som minglade runt med oss var nöjda...
Över 5 liter görgo höstsoppa slurpade vi alla i oss i kväll:)...

Det var tur att C:s mamma kom som en räddande ängel med en megastor kastrull idag...
Jag vet inte vart C hade fått det ifrån att en ynka femliters kastrull skulle räcka...
Hon såg rolig ut när hon stod där i dörren med en förvånad min och sa:
- Brukar vi få plats med soppan i den här???

Ja ni vet... vissa tror att de kan trolla med knäna:)...

Ha en fortsatt bra kväll och natt...

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar