måndag 13 september 2010

Å vinnaren är...




Spänningen är ooolidliiiig... eller:)...
C ställde upp med en hjälpande hand och drog ingen mindre än Mona, som den lycklige vinnaren av ett svart hjärta...

Den här veckan tänkte jag lotta ut ett äpple i trä...
finns i svart, beigt och vitt...
Lämna en kommentar om du är sugen:)...

Hur har helgen varit för er?...
I går var jag på Rosehills och myste... Höstmarknad med massor av hantverk och gött fika...
Köpte solrosor, blommande lin, persilja och påfågelfjädrar...
Fick inspiration till att göra en fin höstkrans... men jag känner mig själv:)... det kan vara väldigt lång väg från tanke till handling ibland...

Glöm ej bort vår inspirationskväll på torsdag...
Tävling med finfina priser, bra erbjudanden, "görgo" höstsoppa...
Ja om inte det lockar så kanske inspirationen vi tänker bjuda på gör det:)...

Kram L

6 kommentarer:

  1. Vad orättvist! Den där lottningen kan inte ha gått rätt till.

    SvaraRadera
  2. Matilda är lite avis kanske? Bättre lycka denna gång!

    SvaraRadera
  3. jag är sugen på ett äpple! Eller vill hellst har tre st! går det för sig !? ;P

    SvaraRadera
  4. Du är välkommen att närvara vid nästa lottning sötnos, så att du ser att vi är två hederliga kvinns, som inte vill att trogna läsare ska bli upprörda:)...
    Och nej min kära dotter du kan inte vinna 3 st, vem har lärt dig vett å fason:)...

    SvaraRadera
  5. Ett svart skulle passa i mitt nya kök.


    Maggan

    SvaraRadera
  6. Mitt fina svarta hjärta som jag vann vill
    hemskt gärna ha sällskap av ett svart äpple. Tack så hjärtligt.

    SvaraRadera