fredag 17 september 2010

Tänk hur det är när man är tarv...

En bild från när vi flyttade hit:)..

... Det låg några futtiga godisar kvar i skålen från i går kväll och jag slogs nästan med min svåger för att erövra tre kola bönor...
Ja och synden straffar sig själv på en gång...
Jag bet sönder en till TAND J-VEL...

Undrans hur många hundringar som fladdrar iväg i morgon när jag ska iväg och laga eländet...
Allt detta för en kola böna som inte ens var god...
Men min svåger fick den inte i alla fall...
Om nu det är någon tröst:)...

Jag hade en väldigt trevlig kväll med min gamla "ungdomssyndskompanjon" i veckan...
Vi titta på "åldriga" foton och förfasade oss över alla pudelfrisyrer...

M fick även läsa några av de brev som jag har kvar sen Stockholm och Milano tiden...
Vojne, Vojne... Kvällen var en tripp "down the memory lane"...
Jag har lite svårt att förstå hur man kan glömma bort hur många av de snygga killarna från "götet" såg ut:)...

Däremot förstår jag hur M glömt hennes VIP kontakter med Bröderna Herreys morsa...
Det måste vara någon form av förträngning:)...
Möjligen tyckte även jag att de var bra, eller så var det bara så att de var söta...
Snyggt klädda var de i alla fall inte:)...

I möra ska vi parta loss, C har ju fyllt "tant" så det blir väl EN öl från min sida för att fira det:)...
"Gammeln" har ju taget en, så man pallar inte mer än så:)...

Hoppas ni får en urskönt slapp helg med mycket lösgodis...

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar