måndag 20 september 2010

Å vinnaren är denna gång...


... Min systeryster...
Detta är nu inte någon form av kompensation för att du inte vann förra gången:)...
Tilda är den lyckliga vinnaren av ett äpple i svart, beigt eller vitt...

C gjorde ett bra jobb tycker jag och drog med säker hand en vinnare...
Så hon får fortsätta med det nästa måndag när vi lottar ut en Hjärtkrok i svart eller vitt...
Lämna en kommentar och lycka till:)...

Är lite sliten efter helgen... Otroligt rolig 45års Fest och en tur till Valbo och Ikea på söndagen...
"Dotra" handlade lite smått och gott till lägenheten... Själv var jag väldans återhållsam:)... Både på festen och i Valbo...

Solen lyser och gör en glad...

Kram L

6 kommentarer:

  1. Gud vad glad jag blir, äntligen en vettig dragning! Kom hit med ett vitt! Tack

    SvaraRadera
  2. Kan du inte skriva lite om förslag på "compact-living" och förvaring i din blogg?

    SvaraRadera
  3. Vad är det du vill veta kära dotter:)...
    Är det hur du ska få plats med alla din saker på 54kvm...

    SvaraRadera
  4. Är det min tur nu då igen när Matilda har vunnit och är nöjd. Jag kör på en svart krok.

    SvaraRadera
  5. Undrans om det har något med era namn att göra, alla med M har tur:)...eller???

    SvaraRadera
  6. Ja, hur får man plats?!?!

    Mitt namn börjar på M :D

    SvaraRadera