tisdag 27 juli 2010

Hellre fort än rätt:)...



... Jag är en rastlös typ... orkar inte med tidsödande förarbeten:)... Min far får väl "dåndimpen" åter igen på mitt slarviga hantverk... Möjligen har jag även en "skruv lös":)...
Det är smällar man får ta när det hellre ska vara "fort än rätt"...

Målade två väggar i sovrummet i går kväll... i grått...
Ej avtorkbar färg... B milltex grund... hittade en skvätt som förhoppningsvis räcker till hela rummet... färgen blir matt i strukturen och påminner om limfärg... I love it...

Senast sovrummet målades var på -90 talet... vit grundfärg...
Grön svampning... och apelsiner på bården... och det arbetet har funkat i typ 15 år... målningen alltså... färgen gick väl och dog för tio år sedan:)...

Ska försöka mig på min dotters kamera i kväll och fota sängen innan jag förvandlar den, har även en bit av bården och väggen omålad... förevigar väl även det när jag är i farten...

Jag undrar när mattorna jag tvättade i fredags...
Glömde ta in i lördags... innan regnet:(... ska torka...

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar