söndag 15 januari 2012

Toktrött:)...


Det har varit en väldigt trevlig vecka med mycket folk som tittat in och hjälpt oss med att börja tömma butiken på varor...
Och det värmer i hjärtat att vi kommer att bli saknade när vi stänger, men vi blickar framåt och fortsätter i morgon med 40% på våra lagervaror...
Jag känner mig trött ända in i hjärteroten, samtidigt som jag är glad, förväntansfull och ovanligt positiv till saker och ting (hahaha:))...
I vanliga fall upplever jag mig själv som en extremt butter person men nu kommer jag på mig själv med att le...
Häromdagen måste jag ha smilat hela vägen till coop för alla jag mötte log tillbaka och i vanliga fall så är jag en väldigt osynlig person:)...

I vilket fall så var jag och min söta dotra ut idag och tog bilder i fäxet med hennes kamera...
Det ska bli så j-vla roligt att röja bort 10års skräp och skit...
Känns helt enkelt skitabra...
Bilderna ska jag ha till att minnas hur det kan bli om man inte ser upp med livet:) och sen fixa till en trevlig pärm med hela historien...före och efter du vet:)...


Nu ska jag ta ut vår toksöta Luna på en sista pinktur innan nattsömnen...

Sov gott<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar