onsdag 18 januari 2012

Tjohopp vad dagarna går fort...




Det är full huggning i butiken nu:)... 40% kör vi med veckan ut...
Titta gärna in om du kan och hjälp oss att minska ner på det som annars måste bäras av mina trötta armar till ett släp och sen bäras åter igen till ett för närvarande tokproppat hus:)...
Har du tur kanske du kan fynda något spännande...

De flesta inom vår bransch drar iväg till Stockholm och Formex mässan i morgon och det känns lite konstigt att inte åka dit...
Vi kör ju en utförsäljning istället:)...

Jag bjuder även idag på en bild från 'fäxet'...
Tänk vad mycket smått och gott som gömmer sig lite här och där:)...
Allra helst tonvis med råttskit:)...
Det ska bli ett sant nöje att föra ett krig mot de små håriga satarna...
Jag hyser ett rejält fett agg mot allt vad råttor och sorkar heter...
Visserligen har väl de små individerna som smittade mig med sorkfeber redan gått hädan...
Men kan andra hysa agg och starta släktfejder i flera generationer så kan jag!!!...
Så de så...

Enda nackdelen med så många håriga saker är att jag får städa hela skiten (fäxet alltså) själv:)...
Jag är ju enligt 'el doktora' immun och kan inte bli sjuk igen...
Men det kommer definitivt att användas munskydd vid den stora saneringen...

Ååååå... det är ju bara två veckor kvar så ska jag flyga!!!
Hjälp, dax att bestämma mig för om jag är flygrädd eller ej:)...
Jag är inte rädd, jag kan flyga...

Kramis<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar