måndag 23 januari 2012

Slutspurtsvecka!




Sista veckan i Ljusdal...
På lördag kl15 så stänger jag dörrarna till HimleHörnet och anrika Röda Kvarn...
Vi kör nu en spurt på 50% och det finn en hel del prylar kvar att fynda...

Jag känner mig förvånansvärt lugn inför framtiden, det enda jag nu gruvar mig för är att tömma lokalen och bubba å bära på allt jag samlat på mig under de nio år som butiken funnits i Ljusdal...
Det är ju tur att det sållades ur en hel del när vi flyttade från Bjuråkersvägen och ner till Röda Kvarn...
Men jag blir extremt trött i kropp och själ bara jag tänker på alla släpvagnslass vi ska köra till helgen:)...
Men det fixar vi nog galant...

Titta gärna in och handla eller säg bara hej:)...
Nästa vecka finns jag inte där:)...

Kram<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar