måndag 2 januari 2012

God fortsättning...

Hoppas allt är bara bra efter helgerna...
Själv så åt jag för mycket (som vanligt) och jag passade verkligen på att sova mycket (zoombisnark)...
Sen blev vi ju utan ström natten till annandagen...
Dagmar drog ju repa över Sverige...
Men vi hade tur att få låna ett dieselelverk så det gick väl inte någon direkt nöd på oss, förutom att det var väldans mörkt i vråna:)...

Och så lite bilder från julhelgen...
Först några stycken från vårt kök...
Skåpet som står och ser för stort ut ska så småningom få sin plats i sovrummet...
Men först måste skåpet som står där uppe på något vis ta sig hem till min föräldrar, för att därifrån så småningom ta sig hem till min ena syster...
Ja du, det kan ta tid:)...









Å så det spartanskt dukade bordet hemma hos mina föräldrar på julafton...
Det blev kottar och färgrika servetter som dekoration...
Maten var iallafall god:)...



Sen var det de där 3,5 dygnen vi levde ett ljusskyggt och skumrask liv:)











Ha nu en mysig kväll så hörs vi:)...

Kram!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar