onsdag 14 december 2011

Lite bilder...




Från vår mysiga helg i sandviken...
Dålig kvalitet på mina mobilfoton som vanligt...
Men jag lärde mig något nytt i helgen...
Man KAN stänga av blixten:)...
De ni...



Det blev lite försmak på julen hemma hos vår dotter...
Ett väldigt enkelt julbord...
Skinka, sill å jansson...
Det absolut viktigaste alltså:)...



Och hela familjen samlad för en middag tillsammans (händer inte allt för ofta) och julklappsbyten...
Eftersom vi är ju spridda över hela Sverige i jul så vi passade på att umgås när tillfället bjöd till det:)...



Kolla in skåpet på bilden, det är väldigt berest..
Ljusdal-Sandviken-Deje-Mölnbacka-Karlstad-Sandviken...
Tungt som ett as men skåpet är förlåtet pga att rymmer en hel del trevliga saker...

Min kusinvitamin tittade in på en fika på lördagkvällen, väldans kul att ses...
Själv satt jag där och nästan sprack av all mat som lyckats hamna i min mage...
Därför var det väldigt skönt med en liten prommis som sällskap tillbaka hem till kusinen senare på kvällen:)...



På söndagen tog jag med mig familjen (inte sonen, han hatar allt vad kultur heter:)), kusinvitamin och drog till Högbo...
En välbesökt Julmarknad som bjöd på mycket smått och gott...
-3 och sol, en finfin dag som gjorde en glad...



Sov nu gott alla och en var;)...

Kramar i natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar