tisdag 6 december 2011

Återvinning med mysfaktor:)...



Fick hjälp av söta 'Rejne' att fixa till denna mysiga bild på min 'återvinning' :)

Tänk vad dagarna går fort nu...
Snart är det jul och nytt år...
Ja och jag längtar till februari när vi drar till NY:)...
Jag och fyra tjejer till som har skapandet med färg och pensel som en del av sina liv...

Jag kan verkligen säga att det ska bli otroligt roligt och ett väldigt spännande äventyr...Tjohooo:)
Annars så far det fram som vanligt här hemma och framför allt i butiken...
Julhandel och julmusik hela dagarna...
Möjligen kommer jag att kräkas på en del jullåtar innan vi nått fram till den 24:e...
Inget jag nämner högt för min jultokiga lillasyster:)...
Jag är med mitt bristande intresse för överdåd av julpynt en ren avfälling i det sällskapet...
Men jag tycker om henne ändå:)...

Idag har plåtburkar förvandlats till mysigt 'adventsmys'...
Min återvinning kan med fördel användas som lykta, vas eller en fin kruka till din hyacint:)...
Titta gärna in i butiken, det finns fler variabla varianter att välja mellan:)...

Sov nu gott å ha en bra dag i morgon!<3


1 kommentar:

  1. Fin burk! Nej man kan verkligen inte anklaga dig för att slösa med julpyntet. Och HUR kan man tröttna på julmusik!? ;)

    Suck, jag får väl bara försöka acceptera att du är som du är...

    Kram P

    SvaraRadera