onsdag 23 februari 2011

Perforerat minne:)...



Vilken lycka, att min UDSK:are har vänner som verkligen kommer ihåg när hon fyller år, så att jag har turen att bli påmind och faktiskt lyckas med att "gratta" henne på rätt dag:)...
Grattis M:)...

Jag tror att jag tagit upp ämnet förut med dåligt eller som i mitt fall obefintliga minne...
Just nu känns min hjärna som den är perforerad och det läker ut en massa betydelsefulla information ur alla de hundratals små hålen...
Undrans om det finns något man kan använda att täta med, så att inte hela "hårddisken" töms...
Silikon kanske:)...

Vi kan iallafall föra in minus 22 grader på kvällskvisten den 23 februari anno 2011...
Är så "urbota" trött på denna långdragna vinter...
Lite sol och värme tack, så värken kan släppa sitt järngrepp om mina stackars slitna leder...

Nämde härom dan att jag inte alls kände mig så gammal som de annalkande 46 åren, utan snarare som en 29 åring...
-Ja tjena, tyckte min sambo, just en snygg 29åring med den värk som du har...
-29 inuti och typ 80 utanpå...

Är det inte sött att omge sig med så raka och ärliga personer:)...

Kram på er...



4 kommentarer:

  1. Ursäkta om jag är trög, men vad betyder UDSK? Undersköterska eller vadå?

    SvaraRadera
  2. UDSK=Ungdomssyndskompanjon:)...
    Väldans långt ord som behövde en förkortning...

    SvaraRadera
  3. Oj vad bra, jag blev lite orolig att du umgås med din gynekolog.

    SvaraRadera
  4. Men vad bra att vi redde ut det så du slipper gå omkring och oroa dig:)...

    SvaraRadera