tisdag 22 februari 2011

Ledighet, struttillverkning å skyltning...

Jag har haft några dagar med skön ledighet:)...
Slappade lite hos "dotra" i värmland å sen slappade jag lite hemma...
Very nice...

Men nu är jag tillbaka till den bistra verkligheten:)...
Jobb å jobb...
I går tillverkade jag pappersstrutar som man kan använda som presentförpackning till små och eventuellt goda saker...
Väldans jobbigt, tog riktigt mycket på krafterna:)...
Å i dag har vi skyltat i Fyndets (fd tygaffär) fönster här i Ljusdal...
Ett väldigt fiffigt sätt när man som vi saknar skyltmöjligheter, låna ett tomt skyltfönster...
Fastighetsägaren av den berörda lokalen tjänar på att lokalen inte ser tom ut och vi på att vi syns mer ett tag...

Å så bjuder jag på dåliga bilder:)...



Röda strutar att ge bort...



Svarta som man kan ha godis eller något annat fint i ...



C:s del av skylten...



Läcker stol med decoupage på och några ramar...



Wahlins sida, mysiga färger som inte syns så bra...
Svårt att fota mot ett fönster:)...



Å så min sida...
Ser lite tråkig ut tycker jag...
Får väl fylla på med mer produkter i "möra"...




Vi Hörs...
Kramiz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar