fredag 9 september 2011

Propp mätt...




Nyss hemkommen från min sambos bror och hans familj...
Där blev det nachos med efterföljande tårta för två av tjejerna i familjen har fyllt år i veckan som gått...
Å snacka om att jag är mätt... Tok mätt...
Jag är ju barnsligt förtjust i nachos och det är inte ofta det serveras i vår familj, för varje gång jag föreslår att vi ska mumsa lite nachos så skriker sambon och yngsta dottern... NEEEEEJ...
Möjligen kan det bero på att mina stackars barns kost under en tid i deras barndom bestod i stort av nachos, wokade grönsaker m kyckling, spagetti/köttfärssås...
Men de tycker fortfarande om kyckling (visserligen utan de wokade grönsakerna) och spagetti/köttfärssås...
Så varför ratar de nachos:)...

Jag röstar för nachos 1 gång i veckan... Minst:)...

Ha en bra kväll...

5 kommentarer:

  1. för de andra maträtterna ändras smaken på varje gång :) och det gör inte nachos ^^

    SvaraRadera
  2. Så sant, men jag röstar fortfarande på nachos minst 1 ggr i veckan:)...

    SvaraRadera
  3. får du då jag inte är hemma ^^

    SvaraRadera
  4. Jag röstar med dig Lilleanne!!!

    SvaraRadera