tisdag 6 september 2011

Kreativt jobb hemma vid köksbordet...




Idag har jag tokjobbat hemma:)...
Det var svårt att få till en bra stjärnmall, men bara det var fixat så har här klippts till för både kung å fosterland...
Har faktiskt ont i både ryggen å tummen:)...

Har en massa idéer när det gäller kuddar, väskor, sjalar...
Så nu gäller det att få till det med symaskinen:)...
Min symaskin och jag har ju en tendens att bli lite osams, min syster lånade den i ett antal år och när jag lånade tillbaka den en sväng så protesterade den genom att lägga av...
Då fick jag smöra lite för Berninan och lämnade in den på lite rekond...
Och sen har syrran haft den några år till utan problem...
Å nu har jag ju lånat tillbaka den på heltid och jag är lite nervös för hur den ska uppföra sig:)...

Nu ska jag ta min onda tumme och slänga mig framför tv:n...
Ja... det lät väl det oxå... jag ska lägga mig på soffan å titta på tv:)...

Ha en bra kväll...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar