måndag 4 april 2011

En härlig dag...



Kanske inte ett så lyckat drag att fota med så mycket sol i ryggen, men ni får ett litet hum om hur min sida ser ut i skylten...



C fick större utrymme den här gången...



Den 14:e april har vi en kväll där du kan "pimp your easter egg"...
Mot en billig penning kan du göra ditt livs läckraste påskägg:)...
Återkommer med mer info...

Det blev en strulig dag idag...
Som jag nämnt tidigare så rider jag på måndag mornar och inget undantag idag...
Men när jag kom tillbaka till butiken så upptäckte jag att mina jeans vackert var kvar hemma...
Å springa runt i ridbyxor hela dan kändes inte som ett alternativ utan jag fick allt åka hela vägen hem igen:)...
Så det blev 12 vackra mil idag och bara av den anledningen att mitt minne är kort...
Väldigt kort:)...

Kram på er...

2 kommentarer:

  1. Dags att fixa lite "våriga"-kransar?!

    SvaraRadera
  2. Du läser mina tankar, "våriga" kransar på gång:)...

    SvaraRadera