onsdag 16 mars 2011

Softa i "kund" soffan...



Vi har en "kund" soffa i butiken där man sitta och beundra vår vackra lokal...
Eller bara vila de trötta benen efter att ha shoppat loss:)...
Å det händer att även "personalen" tar en paus i den sköna soffan och beundrar det vackra taket:)...
Idag har jag köpt några tidningar som kanske kan inspirera kunderna och även oss när vi sitter i soffan och softar...

Vakre Hjem & Interiör är ju självskriven, nu kommer det visserligen ut en ny redan 18 mars, men det var mycket fint i nr 1...
Sen hittade jag en Allt i hemmet special med en hel del trevligt i...
Som motvikt till all "inredningsinspiration" så tänkte jag sno min sambos Clas Ohlson katalog å möjligen så slinker Biltema katalogen oxå med...

Å så vill jag släppa vårt "ytliga" liv en stund å ägna en tanke till alla berörda i Japan...
Det är med den största respekt jag ser vilka krafter vår vackra jord besitter...
Å hur små vi människor är i allt detta...

Kram till er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar