måndag 17 januari 2011

Å vem beundrar jag idag då:)...

Jag kanske ska byta ord, möjligen hitta på ett eget och kalla det för "bitchar"...
Jag "bitchar" mina systrar...
Det är lika bra att jag tar med alla tre på samma sväng annars kan ju någon av dem få för sig att "hon" är en "favvis" å det får ju inte hända...
Jag måste med kall beräkning tänka på att i framtiden kan deras olika förmågor behövas och då vill jag inte på något vis stöta mig med varken den ena eller den andra:)...

Nu är ju de söta små systrarna tre och jag måste börja med någon så då tar jag åldern till min hjälp...

Syster P... hon är underbart händig med det mesta inom inredning och bakning...
En medlare som har stor förståelse för andras problem och ställer upp i både lätta och svåra stunder...

Syster E... hon är proffsigt kunnig och en klippa när det gäller att fixa allt från stora middagar till det minsta vardagliga saker...
Världsvan och därför en stor tillgång att ta med sig i ryggsäcken...

Syster M... ååå så söt men fräck, står för vad hon tycker och ingenting verkar omöjligt för denna snabbtänkta kvinna...
Begåvad med det skrivna "ordets" makt...

Näe nu blev jag trött, det tar på krafterna att "beundra" eller "bitcha" som i det här fallet:)...
Nu är ju bara frågan- räknas de här som tre eller som en "beundring"...
Jag ska klura på det:)...

Sov så gott...

6 kommentarer:

  1. du ger intryck av att jag är mest favoriserad.

    SvaraRadera
  2. Som sagt, en väldigt svår balansgång...
    Om man ska titta på antal skrivna rader så har ju P fyra, men om man tittar på antal skrivna ord så ligger E i täten...
    Det ska vara om man tittar på den beskrivande text med mest krut i så det nog du:)...

    SvaraRadera
  3. pöh det hade blivit 3 rader på P oxå om du hade dragit ihop texten som på oss andra. Du hade t.o.m kunnat skippa några ord ;)

    SvaraRadera
  4. Ja det har du rätt i:)...

    SvaraRadera
  5. L, jag förstår att du av respekt mot de mindre begåvade tvillingarna inte kunde brodera ut alla mina goda egenskaper mer än du gjort. Du hade ju kunnat fortsätta i det oändliga men det var storsint av dig att vara lite återhållsam. Men alla vet vi ju att det är jag som är den du beundrar mest. Ja som alla beundrar egentligen.

    SvaraRadera
  6. Du har förstått mig helt rätt och återhållsam är ett passande ord:)...

    SvaraRadera