fredag 28 januari 2011

Lyckades beställa fel, vad annars:)...

Visserligen blev det inte lika illa som för C när hon istället för en fin blommig tapet fick en brädimitation på väggen...
Hon hade sparat pengar länge och skulle göra fint i sin dåvarande lägenhet...
Dyra tapeter och den dyraste i sovrummet, en fin med blommor på...
Men, men hon fick gott sova med brädor runt sig på väggarna:)...
Ett tips: läs aldrig av några tapetnr själv utan låt personalen i färghandeln ta sig an den uppgiften:)...

För min del blev det en lika dan tapet men med grön botten istället för rosa...
Gubben min har äntligen fixat fästen till "balkongräckesförhöjningen" så jag har förhoppning om att vi får den på plats i morgon...
Det har bara tagit typ 2 år...

Fick hem lite kuddar och dukar från Nyblom o Kollèn idag och varorna från Krasilnikoff är skickade så de kommer nog till veckan...
Sen kommer det lite från House Doctor och Madame Stoltz oxå...

Den 10/2 har vi inspirationskväll 19-21...
Tänkte hinna rodda om och fixa klart allt till dess...
Jag kallar mig tidsoptimist:)...
Återkommer om vad vi bjuder på för inspiration den 10:e...
Men passa på och boka in den kvällen i din kalender...

Köpte en för mig ny inredningstidning för någon vecka sedan...
Jag har haft en period (typ2år) av "anti" tidningar men det verkar som det ljusnar på den fronten nu:)...
I vilket fall så heter tidningen Lifestyle Home & Country (Inredning & Livsstil)...
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den än, ska nog köpa några till nummer först, otroligt läcker framsida iallafall och några hemrepotage som tilltalade mig...

Ha en fortsatt trevlig fredag...
Kram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar