måndag 3 januari 2011

Gott nytt år på er alla söta och goa:)...

Efter flera lugna och sköna dagar i Värmland, så har vi dag tappert kämpat vidare med den där j-vla inventeringen...
Vi hade stängt i våra butiker idag, men ingen "latmask" framme för det...
Och vi kan äntligen ana ett ljus i tunneln:)...
Endera för att vi är snart är klara eller så har vi drabbats av syrebrist av allt räknande...

Ni vet att ibland går ju Fantomen ute på gatorna som vanligt folk...
Och det gjorde vi idag:)...
C å jag...
Vi var på Finess och tog oss en lunch...
På en helt vanlig måndag, båda två samtidigt...
Det har ju inte hänt sen Sundsvall brann... Typ...
Känns det som iallafall...
Vi tog oss en välförtjänt paus mellan fack 23 och 24 på ramlisterna och efter den miljonte räknade metern...

I morgon börjar vår REA... Inte på allt men på mycket:)...
v:1-2 har vi 30%
v:3 50%
v:4 70%

Jag tänker ta ner det mesta från "balkongen" så att jag, optimist som jag är, ska hinna måla på golvet där uppe...
Vissa bitar har blivit rejält slitet på 2,5 år och längtar efter lite ny färg...

Usch, nu blev jag väldigt trött när det blev tal om målande av golv:)...

Vi hörs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar