onsdag 29 december 2010

Snart 7 st blommor...



På min Amaryllis... å inte under min kudde:)...
Helt otroligt, i dag har det kommit tre nya knoppar, bara "poff" liksom...

Fick en väldigt fin Amaryllisbukett av Lotta Boden i dag...
Hon är alltid så go å glad Lotta...
Å så gör hon helt klart världens godaste glögg...
Jag fattar inte vart hon får allt i från den där människan...
Till och med granskott smakar ju bra sen Lotta "trollat" lite i sina grytor...

Det är alltid så roligt när man ringer dit upp till Los och någon av ungarna svarar:
-Hej, har du mamma hemma?
- Näe hon är å kokar...

Ja du förstår:)...
"Kokar" här uppe i Hälsingeskogarna brukar ju betyda något annat än fyllda grytor med glögg, marmelad eller syltade granskott...
Ååååå jag glömde av den supergoda granskottssaften...



I vilket fall fick jag en superfin bukett som var gjord av Färila Blommor...
Och som ni ser så kämpar jag tappert vidare med min mobilkamera...
Jag älskar ju taskigt tagna bilder:)...
Eller hur...

Sôv gôtt "hôrrini"...

Vi hörs:)...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar