fredag 22 oktober 2010

Ni kan kalla mig för Klandstedt:)...



Det är makalöst vad man kan lyckas med ibland:)...

Tänk er en slät asfalterad väg och en relativt slät kant efter diket...

Tänk er att på den relativt släta kanten ligger det en sten som är ca 5*5 cm...

Jag kan säga att Mona faktiskt trodde att ett litet jordskalv med en efterföljande storm drabbade oss...

I lilla Näsberg:)...

Å så hjärtliga som vi är mot varandra stod hon lutad över mig, där jag låg som en slagen fura i diket, å skrek åt mig:

- Säg för f-n inte att du brutit fot j-vln!!!!

Killen i traktorn som åkte förbi undrade nog vad vi höll på med...
Mona gormande med en liten tuss till hund hoppandes runt henne...
Å jag raklång i diket med en stor svart hund som slickade mig frenetiskt i ansiktet...

Hur har eran dag börjat:)...

Kram på er L

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Hittade en mysig sida på nätet där dom bland annat säljer tokfina affischer. Hittade en del som jag vill ha min nya lägenhet *blinkblink*

    http://www.signerat.se/butik/signerat/hem/index.php

    SvaraRadera
  2. hahahaha...där skulle man ha varit framme med en kamera! ;)

    SvaraRadera
  3. Håller med... jag har själv velat se hur dråpligt det såg ut:)...

    SvaraRadera
  4. Skulle verkligen velat vara med. Hade nog skrattat på mig skulle jag tro.

    SvaraRadera
  5. Jag kan säga att det inte var så muntert i natt när fotj-vln gjorde ont:)...
    Men ett gott skratt förlänger ju livet så jag överlever nog:)...

    SvaraRadera