måndag 6 september 2010

Hoppas alla har haft en bra helg...


... Själv tycker jag att den har varit super...
I fredags var vi och firade en 4åring och en 10åring...
God mat och god äppelkaka...
Ni kan aldrig gissa vad den söta 4åringen önskade sig i present...
Jo ni, inte mindre än en vit "pruttkudde"... notera att det var viktigt att den var vit:)...

I lördags efter jobbet drog jag iväg och hämtade urgod mat på GuiLing...
Det värsta var att sitta i bilen och känna den goda doften av maten i 20min innan man fick kasta sig över den och glufsa i sig...
Sedan tillbringade vi kvällen med kära bekanta...

I söndags tog vi tur till Bollnäs och gjorde alla lågprisbutiker osäkra:)...
Kan säga att jag var helnöjd efter Rusta, men jag var duktig och tog mig även igenom Karlsson och Dollarstore:)...
Vi hittade faktiskt en massa nyttiga saker som; sopsäckar, hudlotion, strumpor, disksvampar, disktrasor och min gubbe lyckades köpa godis i massor i varje butik:)...

Ja det var den helgen... och i morse så var jag till ridhuset och red för första gången på 6år... gissa vart jag har ont!!!...

Men nog om det...

Kram på er L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar