tisdag 24 augusti 2010

Undrens tid...


...Är inte förbi... C har skrivit ett blogginlägg idag:)...

Fixar lite i butiken... väntar hem mer nytt, men det dröjer någon vecka till innan det dyker upp...
Ska iväg med Ljusdam och äta kräftor i kväll, det ska bli trevligt...

Nu när vardagen är återställd, skolorna har startat och huset är både barn och gubbfritt, så njuter jag av lugnet hemma:)...
Låg framför tv:n i går kväll och myste... Katten på den ena soffan och jag på den andra...

Å vad jag önskade att det fanns en kamera här i butiken... så att jag kunde visa vad läckert växthuset blev med målade rutor...
Men, men, min är trasig, C:s är trasig, "dotra" har sin med sig och C:s sons är utlånad:(...

Det har varit väldans lugnt här på "tokfronten", ingen ny "floska" har jag att komma med heller...
Och nu hotar C med att skriva "sanningen" om saker och ting...
Men det vet ni ju, att om ni vill höra hur allt egentligen ligger till, så är det mig ni ska lyssna på:))))...

Ha de i regnrusket...

Kram L

2 kommentarer:

  1. Sanning och sanning, jag vet inte jag!!!

    SvaraRadera
  2. Tvivlar du på min trovärdighet, jag känner mig förolämpad;)...

    SvaraRadera