onsdag 4 januari 2012

Utförsäljning...



'Fäxet'

Som jag skrev igår så är det mycket på gång framöver...
Och det känns helt ok att saker och ting förändras...

På Måndag den 9/1-2012 börja utförsäljningen av min butik i Ljusdal...
De ni...
Det var ett bra tag sedan jag bestämde mig för att nu är det dax att göra något annat...
Och på måndag drar det igång:)...
Kom och fynda, vi börjar med 30% på mycket men inte på allt (hjärtserien och utställares produkter är ett undantag)...

HimleHörnet upphör bara som fysisk butik i Ljusdal, hjärtserien kommer jag att sälja hemifrån till en början och sen får vi se hur det utvecklas med den...
Mina planer framöver är först och främst fullt upp med utförsäljning och flytt i januari, en tripp till NY och utställning på NY Art Gallery i början på februari...
Sen blir det till att söka jobb...
Var iväg och skrev in mig på arbetsförmedlingen i dag, det kändes lite skumt, senast jag var där var år 2003 (starta eget)...

Slutet av februari och fram till mitten på maj kommer att fyllas med jobbsök och snabb renovering av vårt gamla 'Fäx'...
För där tänkte jag fixa till en urmysig gårdsbutik...
En butik som kommer att bjuda på mycket inom hantverk, återvinning och allmänt tokroliga saker och ideér...
Jag kommer att lägga upp lite bilder på hur det ser ut i fäxet nu...
Så kan ni ju svettas lite tillsammans med mig över om jag ska hinna bli färdig i tid:)...

Jag håller mina tummar att jag hittar något jobb, men jag vet att arbetsmarknaden är inte så stor på en sådan här liten ort, men som sagt har jag tur så finns det något trevlig jobb där ute...
Gårdsbutiken kommer att ha flexibla öppettider, helger, kvällar mm, så det ska inte vara ett problem att kombinera med ett arbete (om jag hittar något)...

Summasumarum så känner jag mig idag -GLAD-.
Med tanke på mina ledord för 2012.

Många kramar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar