onsdag 30 november 2011

'Trät', Kannor å NY...




Sitter här framför datorn och stoppar i mig ostkrokar:)...
Tog en tur till B-näs i kväll och var med på yngsta dotterns 'kvart' med sin mentor på skolan...
Jag försökte med att hon kunde sköta den biten själv nu när hon ändå är myndig...
Men, men 'dotra' var bestämd med att jag behövde vara där så att jag kan utdela välförtjänt 'trät' sen när hon inte sköter sina uppgifter:)...
'Träta' kan jag ändå tyckte jag, men som sagt det blev en tur till B-näs...
Å inte behövde jag 'träta' något i kväll...
Möjligtvis i morgon:)...



Införskaffade denna fina kanna när jag var i Kristinehamn i helgen...
Min dåliga mobilkamera gör den inte rättvisa, men den är helt underbar:)...

Det är ju lite omstrukturering på gång när det gäller mitt företag och butiken...
Jag återkommer med klara besked när jag har några klara besked att återkomma med:)...
Ungefär så känns det:)...

Hotell är iallafall bokat å klart i NY...
Vi drar iväg den 2:a feb och vi ska beställa resan vilken dag som helst nu...

Det känns fortfarande väldigt overkligt och ännu mer overkligt är det väl att syster P, E och M oxå ska dit...
Så alla systrarna Landstedt ska vimsa omkring på Manhattan:)...
Det är nog tur att vi inte är där samtidigt i mer än 3dagar...

Jag kommer även att ha en dotter på plats, rena släkt träffen alltså:)...

Nä nu är det väl dax att krypa i kojs och drömma sött om bättre tider...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar